Trollet<333

Först svar på en kommentar:

Rebecca om
The rain will keep falling until you're with me again♥:

For ever and never, love will keep you two together. ♥

Svar- <3 du e där när jag behöver dig<3 (L) ya kräkah!<3


Igår red jag mitt Troll<333 i minispecialen då :p Gicg väääääldigt bra faktiskt. Hade dressyr och vi skulle träna på vikthjälper, sits osv. red utan stigbyglar :) Hon blev riktigt fin i slutet och BÖJDE sig till och med i sidorna :I) carro sa att jag GÄRNA fick ha tessa så jag är super nöjd :) imon ska jag ju också rida och Munkis sa att jag skulle ha Blackie eller Jimmy :) Jag sa att jag helst vill ha Jimmy :D Tessa ska vila på lördagar en tid framöver :D så jag får träna på Jim eller blackie:D

Och någon liten skit har brutit sig in i mitt och tildas skåp :@ dom hade listat ut koden och sedan ändrat kod, så vi vet inte hur vi ska komma in nu:( som tur var så är inget stulet. Men ändå:@ Snälla Eve J. gav mig hennes gamla lås (TACK) men det finns bara en nyckel och vi är ju två på skåpet så ah. Men mamma kanske går med låset till en låssmed så vi får se hur det blir. Men tillsvidare får vi hoppas att vi kan låna eves lås och så faår jag och matilda leva på en nyckel... Skit trågig stil! folk som går runt och bryter sig in:@ blir gryyyyyymt förbannad!!!

Hoppas att Kerstin skickar bilderna från pay'n'jump och lite andra lektioner:p Men som sagt så har ju hennes internet vart lite koko;) så vi får se :) Får se när jag åker till stable imon men ah får se hur jag orkar och hinner :P Krmaisar




Kommentarer
Postat av: Rebecca

Kräkah loves Dana da Banana ;*

Fick oxå mitt skåp uppbrutet fast i skolan då, hatar såna idioter -.-

2011-10-23 @ 18:19:27
URL: http://cherrytwig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0