The rain will keep falling until you're with me again♥

Tjo!

Typ nästa vecka ska vi ha ett matteprov :( Så måste plugga plugga plugga!!! Vädret är riktigt hemskt. Det har regnat Hela igår och nästan hela idag :(( Jätte tråkigt. Men i skolan började vi med matte sen musik :D På musiken skulle vi typ välja en artist och skiva bakgrundsfakta om den. Sen ska vi också välja en låt som artisten skrivit. Aja sen hade vi drama och sist svenska. På denna veckan har vi haft/ska ha 1 svenskaprov, 3 engelskaprov, 1 matteprov för alt detta har vi SJÄLVKLART 1000 läxor till. Jag slutade typ två och ah sen hände inget mer. I förra inlägget skrev jag att ju skulle berätta om min sköthäst historia. Jo jag tänkte berätta om alla sköthästar jag haft, hur länge jag skötte osv. Ni ska även få minst en bild på varje häst.

---------------------------------------------------------------------------------

Alla som läser min blogg vet inte vad jag har gått igenom. De flästa vet och jag hoppas att de kan jälpa mig igenom detta.  Den 3 Augusti innan jag började sköta Tessa, jag skötte en stor häst som jag älskade mer över allt annat, och stallet hade inte öppnat än men jag och Matilda hjälpte till på nybörjar lägret. Caroline och Linda hade letat efter mig för att berätta en sak. Caroline hade inte hittat mig men jag och matilda hade kommit till sadelkammaren och Linda råkade vara där. Vi visste inte att hon letade efter mig. Linda tog med mig en bit bort från de andra. Jag kommer ihåg orden så exakt. Hur jag bara gömmde huvudet i händerna och tårarna bara rann oavbrutet. Det hade hänt, det som absolut inte fick hända hade just hänt. Jag grät i minst en timme utan att kunna sluta. Jag gick till hans spilta och bara stod där. Matilda och Elin hjäpte mig genom den svåra tiden och jag vill bara säga TACK! Idag fattar jag inte hur jag har kunnat klara mig utan honom. Han var det finaste jag hade och jag älskar honom obeskrivligt mycket. Linda sa att jag fick rida på Tessa lite som tröst. Jag red med på ridlägrets uteritt. Elin och Matilda sa hela tiden till mig att börja sköta Tessa. Jag behövde någon och hon behövde någon. Tessa hade ingen sköthäst och jag hade allting tyckt om henne jätte mycket! Hon var min nummer 2 derekt efter honom. Så jag började sköta Tessa och hon hjälpte mig. Hon gav mig kärlek såsom jag gav henne. Vi hade det värkligen bra! Det fanns bara Jag och Tessa. Jaja nu var det sagt. Nu vet ni att jag har haft det hemskt svårt. jag tyckte det var orättvist att Ester fick farväl av folk men inte Condor. Därför skriver jag det här och nu.

R.I.P
Condor
Du var det finaste jag hade. Jag trodde aldrig det skulle hända, att vi två skulle splittras
Jag kommer aldrig någonsing att glömma dig för du var verkligen mitt liv
När det regnar är det du som gråter
När det snöar är det dina tårar som frusit till is
Rest In Peace Condor I Love You Forever♥
Loved You Once
Love You Still
Always Have
Always Will


Kommentarer
Postat av: Rebecca

For ever and never, love will keep you two together. ♥

2011-10-19 @ 18:54:02
URL: http://cherrytwig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0