Morsning!

Hejsan hoppsan! Idag var jag funkis igen då :D Var på biltvätt, "städning"  och sen bana :) jätte kul!

Nu svar på kommentarer :D

om
EvelinaHÖSTLOV!!♥♥:):):D:D:
om Debatt!:

Jaaaaa!                                           
Jag längtar hur mkt som heeeeeelst <333333
Kommer du på måndag och tisdag till stallet???
kram!

svar- Längtar också super mycket!!! Jag kommer inte på måndag men på tisdag kommer jag :D Då ska jag sköta min älskade Tessi<3333




Evelina

Haha!
Elevira ägde ju dom då!
Hon bah "a men hon bär ju endå ett vampyr barn det är ju inget riktigt..." Hahaha! Hon gick på min skola!
Kram ses<3

svar- Va? Gör hon? :D är hon 13? Asså alla vuxna typ trodde att vi var 7 år eller nåt :S dom bah


Och nu bilder
( de här blderna är tagna av Kerstin Ekholm )



vet att det är svårt att se men här går hon riktigt fint! (halsförlängaren var absolut INTE spänd så hon gick inte i form pga. den)

fiiina Blackie<333 Du e min lilla storhäst favo♥ duktiig e du bääbis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0