Bilder;)

Hej!
Idag kommer lite blandade bilder<3
Har inte så mkt att berätta från dagen bara att Manna kom efter skolan typ i två timmar men inte så mycket mer:D
 Här kommer dom:

Tessa kulle göra halt hen bra bit från de andra ponnisarna och det ville hon inte :p




Fina manen ;)
bilderna tagna av Matilda Gustafsson
gfrkryttare.blogg.se


Matilda och Hilma<3 Älskar den här bilden:D


sötisarna<3


<33
     bilderna fotade av Mig :D     



från i lördags när vi red i paddocken :)
fotade av Kerstin Ekholm
gfrkryttarna.blogg.se

Min fd medryttarhäst Ginny<333 Saknar dig så! Här är hon lite sur på Bobby tror ja :) Tänkte även bjuda på lite bilder på henne^^ enjoy




man får oftast suddiga bilder på denna ponny :P


 Fotade av mig.
Och för er som inte visste att jag har varit kattägare i 3 år nu kommer lite bilder på min finaste Zingo<3 
väldigt gamla bilder så de kanske är lite konstiga.  

        
hans söta sida (naaaaw)


hans busiga/galna/läskiga sida :p 


och slutligen, hans väldigt roliga och charmiga sida ;) 



Nu fick ni många bilder hoppas ni gillade dom!!

Och här får ni en liten bonus av mig

Detta var en av dom första bilderna som togs på honom. Det var i vår förra lägenhet och han skulle fylla 12 veckor om 1 dag<333 Han var bara så sjuuuukt söt!

Glöm inte att Kommentera min blogg!!!
              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0