Försenade bilder...

Hej hej!
Uppe i stallet vid 10 idag :D tidigt var jag uppe men det var bar kul. Vi skulle egentligen putsat men nyckeln var borta så ingen sadelkammare fanns idag :)

---------------------------------------------------------------------------------

Bilderna som jag lovade skulle komma idag blir försenade! Kerstins (fotografen) internet fungerar inte så inga bilder blir mejlade till mig på ett tag tror jag. Men ni märker ju när de kommer ;)   Om exakt två veckor ska jag tävla!!!! Grymt kul ska det bli!! :):):)

Skulle vara roligt och få se hur många hästintresserade det är som läser bloggen. Kommentera och skriv vem du är och om du är hästintreserad. Mins 10 kommentarer förvänmtar jag mig eftersom att det är många fler på statistiken!


---------------------------------------------------------------------------------

Men Tessa blev fortfarande ren och fin ♥ Sen när stallet hade stängt gick vi till paddocken och hoppade lite och sen hade vi lite dressyr :) kul! Nu är jag hos pappa, imon ska jag till mamma men sen från tisdag till tisdag veckan därpå ska jag vara hos pappa. Mamma ska åka till frankrike så jag ska vara här :) efter middagen ska jag baka lite men först ska jag äta tacos :p haha! ingen simpsons ikväll så vi får se vad vi hittar på :D På torsdag ska jag kanske följa med Kerstin, Julia och Kerstins pappa till myone har ju ett presentkort så jag ska kolla runt lite titta
på lite boots. Det är inte onödigt! Aja nu har det blivit ett ganska långt inlägg så vi hörs!
/D

Kommentarer
Postat av: kerstin.

JAg är HÄSTINTRESSERAD jag tror du vet vem jag är så... MEn grym blogg och jag vet hur tråkigt det är när man inte får några komentarer.. ;( Men men man får vara glad att man har läsare...

2011-09-25 @ 19:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0