Göteborgs Fältrittklubb♥

Hej hej!
Idag var jag i stallet och skötte och putsade. Tog in lite hästar och ponnisar och lilla Tessie bessie blev riktigt ren och fin! :D Hennes sadel och träns blev också skötta men då jag redan hade putsat tränset i fredags så var det redan rent :p ska se om jag kan få tag i lite bilder men annars får det vänta;) på söndag missar jag första omgången av Pay`n jump efter som att jag som sagt ska rida islandshäst men jag ska vara med på de andra omgångarna! Eller iaf den 2:a;) Någon mer som ska vara med?

Skolan imon, börjar halv nio och slutar tjugo över tre. Helt ok tider. sen ska jag hem och göra lite läxor och hitta på nåt annat :) kanske blir ett inlägg aven imon:D Kommentera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0