Hamster?

Hej!

Först va jag i skolan (såklart) Det började två nya killar i min klass.
Linus och Emil tror jag de hette. De är tvillingar :p Hade drama och fick en hälsning från min drama-lärare signe. Hon hälsade från Julia och Evelina :) tack så mycket!
Min kompis Nora och min kompis Astrid kanske ska låta deras hamstrar skaffa ungar :3 De frågade om jag kanske ville ha en så jag frågade mamma och hon sa att det blir för mycket jobb.
Förstår henne

Zingo
Stallet
LÄXOR
(hamster)

Det blir lixom ganskle mycket men vi får se ;) man kan ju alltid hoppas!
På fredag blire stallet!<3 Och då ska jag äntligen träffa älsklingen! Och hälsa på Jimmy :D
Jag e väl typ den sista i stallet som vet men för er som inte vet så är Jimmy tydligen en ny ponny. Skimmel, c-d ponny. Så det ska bli kul att få se den!
Och på lördag ska jag äntligen få rida! Guuuud vad jag längtar :)

Det börjar bli väldigt tråkigt att blogga efter som att INGEN kommenterar!
Jag får till exemppel inte veta vad folk tycker om min blogg är den fin eller bra vill ni se mer av någonting vill ni ha ett videoklipp? KOMMENTERA för guds skull!!
Det är inte så svårt att kommentera!

Sorry för att det blir så tjatigt men ärligt talat!

/D:)



Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0