Hej!

!!!
Asså förlåt så jätte mycket att jag inte har bloggat! Pappas bredband gick typ sönder så TVn eller datorn har inte funkat :/ Men nu bloggar jag och ni fick faktiskt en bildbomb!
Idag var det sista gången i Tyska^^ det var ganska kul men tror inte det blir nåt för mig.
Imon blir det stallet och ska sköta min lilla Tessa♥ Tänkte kanske lägga upp ett videoklipp:D Vad tycker ni? Kommentera och säg om ni vill se en film!
På lördag ska jag hoppa bäbisen (guuuuud vad jag ÄLSKAR Tessa!!)
Snart ska jag äta lite middag och gosa ner mig i soffan och bara ta det lugnt:)
Idag tog vi även Zingo till pappa! Han har vart här massa gånger men han började ändå med att titta igrnom lägenheten :P 
Hoppas ni haft en trevlig dag!

TJOHEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0