Kort dag!

Slutade tidigt idag! Sen åkte jag och Wilma till stallet och jag hjälpte till som vanligt men han inte sköta Tessa :( Ni vet ju redan säkert vad som hänt med Ester men annars bara läs ett inlägg neråt.
Kom hem vid halv 6 idag och sen ska jag ju hoppa min lilla söta Tessa bessa♥ NI MÅSTE KOMMA IGÅNG OCH KOMMENTERA!!!!!! Jag ser på statistiken att det är folk som läser bloggen, MEN DET ÄR TASKIGT ATT INTE KOMMENTERA ELLER FRÅGA!!!
Förlåt att det blev ett ganska tråkigt inlägg och att ni inte får så många bilder, men jag har bara gamla bilder på pappas dator.
Ha det bra! Kanske kommer ett tidsintällt inlägg på söndag men vi får se!
/ Dana :)



älskar dig Tessa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0