Njäll! "Nallen" <3

Hej!
(tyvärr så har jag inte haft tid eller ork att lägga över bilderna på datorn men så fort de kommer fram ska jag lägga upp dem)

Hemma från Roasjö Islandsästar nu! Jag åkte ju som sagt i lördags och där blev jag genast tillfrågad om att få skritta ner till hagen på en undebar och himmelskt söt ponny som hette Geysir<3 Jag blev genast stört förälskad och han var faktiskt läskigt likt Krabat som tidigare har stått på GFRK.
Sen på söndagen blev jag återigen tillfrågad att hämta ponnisarna i hagen. Då fick jag sitta på älskade Geysir igen:D När vi skulle rida frågade jag om jag möjligtvis skulle kunna få rida på Geysir (detta var när vi skulle rida själva turridningen) men då sa hon att det skulle vara med personer som inte var så hästvana så då behövde hon min älskling :( Istället fick jag då rida på söta mysiga Nalle :3 Peronerna i min grupp hade bokstavligt talat aldrig ridit. Vissa kunde inte få fram hästen i tölt (skänkla på lite grann) Nalle hette Egentligen Njäll men dom kallade honom Nalle. Nalle är min förälskelse nr 2 på Roasjö :) Nalle var jätte rolig att rida! (mer om själva ritten kommer i kommande inlägg) Sen alldeles innan vi skulle åka hem Fick jag den stora äran att få rida på älskade sötis Geysir ner till hagen igen! Jag har alltså haft en riktigt super helg! Inlägg om första hopplektionen kommer inom kort! Glöm ni absolut inte att kommentera! kom igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0