Pay´n´Jump!!!!

Glaaaad!

Nu är jag så himla taggad!
Fick ett mail för ca två timmar sen om Pay´n´Jump och........ Jag är anmäld!!!!!!!!
Är bara så sjuuukt glad!! :p

Jaja. Jag vill TACKA alla som kommenterade trots mitt väldigt tråkiga inlägg ^^ Först ska jag skriva lite om min skoldag:
Försov mig en kvart på morgonen så jag fick skynda mig upp och byta om. Min super bästa mamma gjorde frukost så att jag inte behvde stressa alls. Skulle träffa Nonno vid vårt vanliga ställe och jag kokm i tid :D
Sen hade vi spanska :) kul e det! Sen hade vi engelska, rast och bamba. I bamba åt vi HAMBURGARE <3 hahaha! Rast igen, sen NO film. Sen hade min lärare båda 5-6:orna så vi fick titta på film ;) Fast jag och mina kompisar gick in i B:s klassrum och körde "hänga bubben" :p haha! Vi fick även en hemuppgift vilket gjorde att vi fick sluta tidigare (jaaaa!) Hemuppgiften: Ta en vanlig produkt t.ex shampoo, läs på innehållsförtäckningen SKRIV AV ALL TEXT och rita av alla symboler på 4 olika produkter. Gjorde min hemuppgift men nora :p Gissa om man fick ont i handen :s
Fortsätt med att skriva vad ni tycker om bloggen! Det är jätte kul att kunna förbättre sin blogg mot vad läsarna tycker :)
Ha en fin kväll! Kram Dana!



Inte världens bästa humör den dagen... Haha!
Vill bara uppmana alla om att denna bilden är tagen INNAN jag började sköta :)



puss på henne <333 :*



svan från prag där jag var för ett år sen :)

Kraam från mig!


Kommentarer
Postat av: kerstin.

Hej!!! Fina bilder!!! <3 <3

2011-09-25 @ 19:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0