Svar på kommentarer

För väldigt länge sedan lovade jag att när jag hade fått lite fler kommentarer så skulle jag svara på dom. Och här kommer det!


Det skulle vara mycket roligare att läsa om du hade lite mera bilder och kanske skrev lite mer om skolan och så oftast för at inte jag kommenterar är för jag vet inte vad jag ska skriva för jag vet inte vad du vill att jag ska skriva men skriv gärna det :)

Svar: Jag vill börja med att tacka dig för att du byr dig!! I förra inlägget skrev jag om skolan och så fick ni lite bilder. Var det så du menade?

Låter kul, ska också rida islandshäst med Maja, Ebba och Eve någon gång i livet (kankse nästa år)!

Svar: Vad roligt!! Bara såp att du vet så var jag inte på Tofta.

Sweet, haha Jimmy är så himla sööt, Cindy bockade av en i min tisdags grupp i tisdags :P MIn lilla mupp :Phaha Cindy asså!!!

Svar: Sluta!! Jag blir bara avis när ni berättar om Jimmy!! *håller för öronen* lalalalalalalalalalalalala jag hör ingenting! hahaha! Vilken liten knasponny du har där ! :)

Hej Dana! :* Jimmy är faktiskt lite lik min prins, aww... <3 Seees sötie! ;D

Svar: Nu kan jag nästan föreställa mig han *suck*.... Puss på dig! ses prinsessan!<3

Tack alla för kommentarerna! Fortsätt så!
TILL BECCA RING MIG SÅ FORT DU SER DETTA!!! E HOS MAMMA! puss1 :*

imorgon ska jag äntligen få träffa Jimmy<3  ska kanske ta med mig kameran så ni kan få se bilder av mig :) Kraaaamizar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0