Datorn i knät och sur på Timilia ;p

Softar med datorn i knät och kollar halvt på kanal 6 då och då :p
Ingen dans som vanligt:/ Asså jag vet att det inte är Timilias fel men jag menar, om de nu fixade en dans så kanske de ska lixåm försöka få den att gå frammåt. Right??
Asså det är absolu inte deras fel att fotbolls gubben kom men tills vidare kan vi ju vara ute?? eller??
Älskar dom !:)
Skolan var lugn:D Typ chill-dag :) men asså på musiken  blev det väldigt rörigt och lixåm ingen visste vad eller vem och det var mest jobbigt-.- men det fixade sig ;)
Känner att jag måste lägga upp mer bilder och så... får dåligt samvete så jag känner att jag måste göra någoning åt det...
den här blomman är hårig ;p

Kommentarer
Postat av: Evelina

såg du Chuck? Jeff & Lester scenen var ju kul!

2012-04-04 @ 21:41:19
URL: http://evelinajson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0