Mitt livs kärlek♥

idag var jag uppe i stallet och pussade på min älskade fina Tessa prinsessa♥ Betade henne och BOMBADE bilder! Ni förstår säkert att jag inte har någon blogglust idag. Känner mig lixåm svart i hjärtat. Inte tomt, inte alls. bara svart. Men om jag tänker på Condor så känns det tomt genomskinligt ingentling bara tomt. Det var ju den första känslan jag fick när jg fick reda på det .. lixåm nu är han borta  .......   Men Med Tessa känns det bara VA? jag fattar typ inte vad som händer. Känns som att på torsdag när jag kommer upp så kommer hon stå där i sin box och tugga på sitt hö. Men det är ju en dröm:) 

Ni ska få bildbomber på Tessa. Men det beror på hur mitt hjärta och min hjärna vill sammarbeta. Hjärtat gråter och hjärnan tänker, inte jätte bra kombination när man ska kolla på typ 400 bilder.. ;)

/Dana 

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Finns! <3 <3

2012-04-04 @ 18:59:25
URL: http://estebaan.blogg.se/
Postat av: Rebecca

D + T = Evig kärlek

Vet inte exakt hur det känns, men jag vet hur ledsen man blir när man förlorar någon. Först börjar man nästan skratta för att man vägrar tro det och sen... Ja.



Fast du förlorar ju inte Tessa. Hon finns ju i dina minnen, på dina bilder och så får du ju hälsa på henne. Äkta vänskap består <3

2012-04-04 @ 20:25:15
URL: http://rossfionn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0