Virus *host, host* :)

Pappas dator har typ virus :/ eller så har någon hackat sig in där så jag vill inte logga in på bloggen. Allt som jag har skrivit kan bara laddas ner eller raderas. Eller så bloggrapear nån mig... Så jag kommer inte kunna blogga när jag är hos pappa.
Viktigt som har hänt!

* I lördags så skrev jag upp mig på min söta älskade Rut<3 Ska upp och sköta på torsdag:) gullig är hon!! Älskar henne :)
* Wilma och Julia fyllde år i lördags!!!! Grattis skalman 13 år!!! :) Och Julia Franzén 18 år!!!!:p
* Skolan började igår. Lite segt... Men våra lärare verkar vara mycket utvilade. Dom kör igång med 4 matteläxor och 112 glosor!!! Ingen rast och ingen ro!! :( Och ett matteprov i morgon med! ....
Det var lite som hade hänt! Ni får inte bli jätte sura på min skit dåliga bloggning, jag menar: förlåt att någon dumsnut hackade sig in på min dator...
/Dana
:)Kraaaam på er!



Kommentarer
Postat av: Rebecca

Roligt att du sköter Rut! :D <3

2012-04-19 @ 18:34:43
URL: http://rossfionn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0