BOKAT OCH KLART!!<3

Japp nu är ridläger bokningen klar!! Ska gå med några fina vänner och ha grymt roligt! Nu undrar ni säkert vilket ridläger vi ska gå på :) Jo, nämligen Östadkulle <3 Tanken var ju såklart att gå på GFRKs ridläger men det skulle bara vara två dagar och man får inte sova över så :/ Självklart vill jag ju ha Tessa och mysa med henne och så (ofc<3) men det känns nlite ovärt att betala för två dagar och så. Det skulle säkert vara jätte roligt men still. Så Östadkulle fick det bli :D Önskade Daim och Moa. Jag är helt totalt kär i Daim och Moa verkar ju helt underbar!! Men helst vill jag nog ha Daim. Sen skrev jag att jag ville ha en häst som kräver lite av ryttaren så vi får e vem det blir! Det är ju fortfarande 19 veckor kvar so no need to plan now ;p haha! Men ändå! Känner att jag bara vill sätta mig ner och skriva en lååång lista på vad jag ska ta med mig ;) haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0