Fotboll tar över allt :(

Asså vi var på dansen och allt flöt på super. Jag emma (i min skola) och Emilia♥ var inne i "personalrummet" Och då knackar Tiam♥ på och bah Milla du måste komma det har hänt en liten grej. Då står det nån gubbe (uppenbarligen tränaren) och bah. Vi har bokat salen från klockan fem. Timilia♥ bah nää vi har bokat detta varje onsdag i två timmar och fotbollenbörjar tjata om att vi inte har bokat via göteborgsstad utan via skolan (som äger gympasalen) .. :@ asså dom skulle spela fotboll och vi skulle dansa, vi hade bokat innan och var där först och dom bara kommer och kör ut oss..:@ blir så jvla arg!!!!

asså fotboll är ju en grymt stor sport. men det känns nästan lite som att sporten börjar ta över lite? missförstå mig inte nu, har absolut inget emot fotboll men det känns fortfarande lite taskigt att dom bara kommer och kör ut oss. Aja jag vet inte riktigt hur jag känner nu vet bara att jag är riktigt pissed off!

/Dana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0