Gick som en dröm♥

Red min prinsessa idag! Gick verkligen jätte bra! Vi fick fram "det där" och hon sökte sig framåt . På slutet gick hon verkligen som en ängel hon gick framåt neråt och hon trampade under sig jätte fint! Vi jobbade med ställning inåt och utåt och lite skritt-galopp-skritt och så:) Sen hade vi lite framdels vändningar och det gick sådär. I höger varv gick det typ inte alls hon sprang ifrån arbetet lixom. Men i vänster varv gick det super! Vi skulle göra en kvarts framdels vändning i varje hörn och trava på lång sidorna. På kortsidorna var det skritt. I traven gick hon fint hela tiden! Jag gjorde inget med handen alls :) Vi bara kom fram i trav och sen sökte hon sig neråt. Som om att hon bad om "tilllåtelse" om att få gå i form. D¨måsta man bara vara mjuk i handen och lätta lite så det inte blir tryck i hästens mun ;)

Imorgon är det rykttävling och gissa vem jag har... TESSA♥ förvånad? haha! Hoppas bara att hon inte är gul:/ men har lagt upp en plan på hur jag ska borsta :D

Hörs nog imon:) Ikväll ska jag kolla på Melodifestivalen. Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0