Hoppning på Nikina :)<3

Igår hade vi hoppning och jag hade Nikina. Först fick vi byta rint lite men sen så fick vi typ inte det längre och var tvungna att byta tillbaka. Så jag blev lite ledsen :( Efter som att förra gången jag red Nikina gick det jätte dåligt! Men igår gick det verkligen mycket bättre!<3 Hon gick ganska fint och hoppade mycket bra! Men om jag tvekade så tog det stopp för henne. Haha! Hon är typ bara 6 år så ah.. Men när vi galopperade så typ såg Frah Diba ett spöke och om storasyster blir rädd så tycker Nikina att hon också ska bli det. Och sen bar det av hon stack typ lite allt vad hon hade sen tog hon det lugnt. Jag skrittade och försökte få henne att tänka på annat men sen så rev nån en bom i andra manegen och då blev hon rädd igen -.- Töntiga pålle! Men hon var rikgtigt trevlig. Och stackars Linn ramlade av när Farah Diba var dum och vägrade vi en oxer. Hon är ju sååååå töntig den hästen!

Men i skolan gick det bra! skönt att det är helg nu ;) Vi tränade på bandy en sista gång innan tävlingen. På torsdag ska våran klass spela bandy cup i hissingen :D Som tur är så är sista matchen 15.15. Då är det final :) Så jag hinner till stallet oavsett! haha!

Aja men ha det bra så hörs vi kanske imorrn! Ska ju på fest men kanske innan ;)
kraaam!

Kommentarer
Postat av: Julia

Hej Dana!

Har slutat på Gfrkryttarna så om du vill komma till min nya blogg klickar du där på länken. Kram

2012-02-04 @ 09:27:09
URL: http://minutesofmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0