ingen dans för....

Ja, det var ingen dans idag för Timilia (HAHA<33!) var på handledar kurs typ 2 timmar. Dom fick göra massa pappers arbete och gissa vad...<3... vi kanske blir sponsrade och åker ut och tävlar mot andra "klubbar" !!! fatta vad roligt! :) Så för min del så gjorde det inget att dom inte kom. Vi fick bara väta utanför våran "danssal" i typ en och en halv timme :p men dom fick inte svara i telefon under mötet och dom trodde bara att det skulle vara i en halvtimme så dom skulle bara komma lite försent. men nääää! Fast det var ju inte deras fel :) Såå snälla e dom!♥


När jag stod på hållplatsen efter den s.k. dansen. så typ bara kände jag att jag mådde jätte illa, sen såg jag suddigt och fick ont i huvudet efter det kunde jag inte höra nåt. Det var typ super läskigt! Och jag hade verkligen ingen känsel i händerna. så när mamma ringde så hade jag svarat utan att veta om det. Jag kollade på mobilen och då så pågick två samtal med mamma. Det var verkligen suuper scary! Kanske stannar hemma imon i och med att jag nästan svimmade idag. + att jag har haft ont i huvudet hela dagen. :)

Jag och nora har startat en blogg tilsammans. Vi kanske inte är så seriösa med den nu i början för dvi gjorde den mest bara för att det hände en grej i klassen och så ah.. Det är ganska komplicerat :) Men snart när vi kickat igång den, då!! ;) haha! 


http://dananora.blogg.se <3 gå in redan ikväll!!    De tre första som kommenterar får länknigar!!<3 Och den sbolut första som kollar på bloggen vinner en plats i länknigs fältet i minst 1 månad!!<3 Så skynda nu!  


lite gamla bilder ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0