Laguppställning - CHECK!:)

Då var laguppställningen klar då :p Är höger back men kommer röra mig mellan höger back- mitt back- höger mitt och kanske mitt mitt. Vi har en strategi som slår allt! =) Imon är det nationella! iiiii! hoppas det går bra :) På jympan hade vi Timilia, som jag förutspådde, haha! Dansade till Angel med Aykon baycon;) Dansen är typ as bra men det gick lite segt ganska rörigt liksom! Haha^^ Sen precis när dom hade gått så kom jag på att jag inte hade frågat om sponsoerna. Sist jag hörde nåt om det hade Amanda pratat med Emilia och då hade Timilia pratat med 5 olika! Så vi får se hur det blir med det:)
Efter nationella drar vi till dansen<3 FÅR INTE GLÖMMA ATT FRÅGA OM VI HAR SPONSORER ÄN!!! snälla kommentera så jag inte glömmer! på minn mig gärna om att jag börjar fem över åtta imon! snälla annars typ döör jag!
Ha en fin kväll!
Herrå! <3
lite bilder:) Vill ni ha fler blombilder?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0