rent och fint :) ^^

Idag efter skolan åkte jag och Julia upp till stallet <3 Putsade tränset nooooga så det (äntligen) blev svart tidigare har det bara varit grått :( även om jag putsatm :/ knäppt! Fick lite kommentarer ang. bilden på Ziingo. Har bara en sak att säga :) tur att hans tass var på rätt ställe ;) ;p haha! sööt är han :) puss^^
dagen var bra! i skolan asså :) lite flummigt men det får det vara :D Imon äfter GHS (JIPPI!!!) ska jag, becca och emma sova hos Julia :) Sen ska vi till stallet dagen efter :) tror jag ?? haha!
funkar inte att lägga upp bilderna på guldbootsen :/ men här kommer en till sak jag glömde skriva igår :)
nej jag skojade bara för det funkar inte heller verkar det som :@ aja ni får ändå bilder på allt jag köpt :)
Kraam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0