Shoppaholic ♥!!

Känslan när man går in i Nellie Berntsson ♥
Japp, gick in i henne twice haha! Hon är en underbar människa och en grymt duktig ryttare!! Världens bästa blogg har hon!

Köpte verkligen jätte mycket igår! Ni ska få bild på allt, lovar!
Tänkte även att ni skulle få lite ny/gamla bilder här på bloggen. Altså bilder som är tagna för längesedan men som ni kanske int sett :) Haha! Nu är jag här hos pappa och skriver på en tjockisdator :/ ah men här har vi ingen sladd och så. Så ni får bilderna på allt jag köpte när jag är hos mamma och inte ska sova :p <3

Imon har min fina söta gulliga supersnälla bästis Matilda bjudit med mig på Horse Show :) Ska fixa lite med ett täcke som var för litet och så :) 

KRAAAMISAR TILL ER!!  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0