Skridskor :(

Asså pallar inte mer nu!! Vi ska åka skridskor imon med! Aja sitter nog på bänken igen då. Det låter säkert som att jag har en dålig inställning nu men grejen är att mina knän och fötter är jätte konstiga. Jag får väldigt lätt ont i dom och det kan "låsa" sig. Inte så att jag inte kan röra dom men det blir som en spärr typ :/ Kan bero på att mina knän går inåt och då blir det överbelastning på insidan av fötterna och det kan bara göra jätte ont. Och skridskor är ju inte världens bästa sak att göra då. så ah. Men sitter på bänken och kanske får låna en kompis skridskor och tesa en gång eller så. Men ah :)
Idag kom även mitt nr av häst och ryttare. Bra tidning! haha! kanske ringer Nonno och ser om vi kanske gör nåt ;p Kanske köper pizza eller äter nåt annat mumsigt :D Stallet imon med :) Ska hjälpa Becca lite med pimp my pony. Julia kan typ inte vara med på hela och Becca behöver lite hjälp och så =) Vi hörs imorgon! Kraaaaaaaam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0