stallet stallet stallet NUUUU! ;)

Haha!
Nä men snart åker jag till mom och byter om oh packar lite :D Sen drar jag till hjärtegull♥ I tisdags ick jag även reda på att mjölbaggar diggar hästgodis :( BLÄÄÄ!!
Linn hade hittat mjölbaggar i sitt hästgodisar. Hon sa att det var hål i godisarna och att hon hittade dom sen. *ryser*
Fyy vad blääigt!!
Men a. Idag är det dressyr=) Vill ha min lilla gubben ponny♥ Och efter som att Maja är och åker skidor typ:( så ska Matilda rida för Maja :) Men Maja hade ju Yellow förra veckan så kanske Matilda får Yellow nu :D Men ah hon har ju ridit Yellow tidigare när hon var ny.
Men innan stallet ska jag bara slappa idag :) Ta det lugnt och andas =D Imon åker jag till stallt igen :) Chilla med vänner:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0