Svar på frågestund!!<3

Här kommer svaren på frågestunden! I huvudsak vill jag tacka Rebecca som har skrivit ner ALLA "VS" frågor! Tack Becca! Utan dig skulle den här frågestunden vara misslyckad! ♥ Love. Haha det är den ändå. Men tack för att du var den enda som ställde frågor :)

Kallblod VS Varmblod
Väljer nog varmblod. Har absolut ingenting emot kallblod men om jag fick välja att äga en skulle det nog vara ett varmblod. Sen beror det SJÄLVKLART på vad hästen har som personlighet men om jag absolut måste välja så..
Hoppning VS Dressyr
Dressyr. Man kan inte hoppa utan dressyr men man kan rida dressyr utan hoppning. Hoppning är ju enormt kul men ah.
Manege VS Paddock
Tror nog jag väljer manege. Jag kan inte bestämma mig men om det är sommar så rider jag gärna ut. Om det är vinter så rider jag  helst inne (bortsett från att galoppera i snön då ;)) så manege.
Tävla VS Träna
Träna. Det är enormt roligt att tävla men det är viktigare för hästen att träna än att tävla.
Ponny VS Häst
Ponny. Intget emot hästar men föredrar ponny.
Svart VS Skimmel
Svart. Det känns så mäktigt men samtidigt så tryggt. En gosehäst. Men helst av allt tar jag det emellan svart och vit: Tessa♥
Sto VS Vallack/hingst
Tror sto. Ja, sto. Vet att dom kan bli väldigt kaxiga och få för sig saker men jag känner mest för ston. Kan bero på att tessa är ett sto och jag älskar henne. Men just nu är det ston.
Sommar VS Vinter
Sommar
Hööks VS MyOne
Hööks
Rolf-Göran Bengtsson VS Malin Baryard
Roffe
Fodra VS Mocka
Fodra
Sköta VS Rida
VS. haha! Nä men att rida är ju att sköta om hästen. Annars kan den bli överviktig och inte må bra. Och att sköta är ju super viktig. Annars kan hästen få sjukdommar etc. Så jag kan inte välja:p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0