Trött på andra sidan skärmen ;p

Japps, här på andra sidan är jag typ svintrött. :) Har gått på mässan och kollat på GHS heeeeela dagen <3 Träffat Tobbe och snackat lite med honom. Fick även aoutograf<33 ;) Var med Emma, Matilda och Maja =) Köpte lite nya saker och är nu riktigt nöjd med mina köp. Bilder på alla saker får ni snarast. Nästan allt är i stallet och jag är hemma så... ;p Har precis duschat och ska snart fixa mig och sova :) Imon är det ju skola. Och har fått reda på att torsdagen 8 mars ska min klass och Oskar Fredriks klass (alla 6 or då ) åka till Sunne och åka skidor. Jag har aldrig i hela mitt liv åkt skidor men det har typ alla i min klass gjort så det ska bli spännande=) Med tanke på den informationen jag fått om resan låter det mest som ett rent helvete...
*Upp tidigt
*Vara i skolan tidigt
*Åka fem timmar i en buss
*Åka skidor hela dagen
*Komma hem sent på kvällen.
*Så ser det ut...
Såhär ser det ut i mit perspektiv (allt som är skrivet kursivt är ord som beskriver bra el. känslan):
*Upp tidigt huvudvärk dunk dunk dunk
*Vara i skolan tidigt
*Åka fem timmar i en buss fem timmar påväg till ett helvete. Illamående
*Åka skidor hela dagen frysa tappa fingrar och tår
*Komma hem sent på kvällen allmänt tjurig
Ja ni ser ju. Dessutom har jag inga kläder... varma altsså. finns det ens snö i mars? Nu är det typ vår så ah...
Aja det får lösa sig :)
/Dana

Kommentarer
Postat av: Julia

Då kommer du ju missa ridningen!

2012-02-27 @ 09:36:49
URL: http://minutesofmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0