Biggy och Mims

Hände inte så mycket idag. Kom upp till stallet åt och pussa på min pownie. Sen gick jag Matilda , Kerstin och Selma ut med Biggy och Mims och det var KALLT om händerna. Biggy var lite knäpp och typ stannade och slickade på löv ibland.  Och han drog typ så min hand blev helt röd. Fast den var ju kall med annars brukar han inte dra så mycket som han gjorde ;) Sen gick jag och Matilda hem och vi flumma typ hela vägen. Dvs en hållplats :p men ändå. 

Om 1 timme och 10 minuter ska jag titta på Vampire Diares♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ asså det är så bra! Det är inte läskigt som man tror eller det är ju blod med och så men inte läskigt man måste ju inte titta om man tycker det blir läskigt. Bara att titta bort då :) Guuuuud det är så bra! Jag är KÄR    Har verkligen fastnat för VD<3 Är typ kär i Stefan♥ och Damon♥ och asså .... guuuuuuuuud..... jag typ bara dör lite här<3 Det är ju typ bara BÄST

Hahaha! Nu blev det lite knäppt där på slutet men ah. Jag är bara lite nördig av mig :p

Kommentarer
Postat av: Evelina

gick det bra idag på ridningen?

kramiz

2012-01-07 @ 15:53:27
URL: http://ponnyworld.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Haha det gör inget <33

2012-01-07 @ 16:55:24
URL: http://ponnyworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0