Chili :)

Tänkte bara slänga in ett snabbt inlägg innan jag hoppar in i duschen ;)

Red Chili då. Typ jätte längesen jg red han men nu blev det gjort. Skulle egentligen haft Farah Diba men hon har skav så jag frågade om jag fick byta. Ville helst inte rida Farah Diba barbacka. Men Chili var bra vi jobbade med lösgjordhet, och det är ju inte chili. Men jag får väl säga att det gick bra. Jag menar första gången på säkert 3 år jag rider han och han är ju stel men det gick bra! :) Vi gjorde voltövningar samt en övning med galopp och trav volt. Riktigt kul :D

Vi höres imon är det fredag så då får ni bra update.

// Dana



Ärligt talat så längtar jag varje kväll efter att få gå till skolan :) Vet att alla prov kommer (det längtar jag INTE efter!) men jag bara längtar till alla kompisar!<3 Känner mig fortfarande lite ,snuvig, hostig, febrig sen sms-sjukan ;);) haha...

Hopp in i duschen för mig nu! Jalla jalla ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0