Dag 17 En hemlighet

Dett hade jag tänkt berätta detta tidigare men det hade varit fruktansvärt egoistiskt av mig då. Det är såhär att det finns en häst på stallet som heter Mon Amie. Ni har säkert hört talas om henne förut. Mon Amie har varit här i ca 4 månader tror jag. Hon är en söt, snabb och busig ponny med bomskräck. GFRK har haft henne ett tag nu och verkligen försökt att träna bort hennes rädsla men det verkar inte gå sådär jätte mycket framåt. Så i lördags fick jag reda på att om ca 2 veckor så kommer Mon Amie säljas. Förhoppningsvis till nån ryttare som kan träna bort hennes bomskräck:) Jag skulle verkligen inte bli förvånad om jag fick se att Mon Amie är med i nästa Ponnyakuten;) Eller på uttagningen. Min kompis Sofie är skötare på Mon Amie och är ju inte jätte glad kan jag säga :/   Önskar all lycka till Mon Amie!


mon amie :)

Kommentarer
Postat av: Sofie

det kan man verkligen säga!

2012-02-19 @ 21:56:18
URL: http://monamiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0