Dag missar

Förlåt att jag har missat lite "dag" inlägg! här kommer de:

Dag 8 Min fobi
Jag har en absolut självklar definitiv superduper mega fobi för spindlar och insekter! Asså dom är bah sååååååååå äckliga, läskiga och uschliga varelser. Jag vet att de hör till "den stora cirkeln" men ärligt. Dom är blääääääää!
Dag 9 Jag kan inte leva utan (ej hästrelaterat)
Det här har lite bed vad jag är beroenda av (Vamppire Diares) och min vana (att borsta håret ;)) Men om jag nu inte ska välja detta så blir det såhär: löjligt svar -platttång. Jag "måste" typ platta håret  för annars kan det hända att det inte lyder och då blir jag sur :( seriöst svar -Min familj och mina vänner. Familj är inte att talaskriva om<3:) vänner måste jag bara ha! Ni är min drog<333 älskarer<3333333333 ppuuussss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0