Dansen<3

Var ju hemma idag så hoppar den biten -.- Utom att typ hela klassen tror att jag skolkar men det gör jag INTE! Ursäkta att jag blev förkyld. Jag kan ju inte gå runt med gasmask och ha handskar på mig för att slippa bakterier.

Dansen gick jätte bra! Samma person var lika jobbig igen-.- om inte jobbigare-.- Men vi lärde oss början på den nya dansen och fick reda på lite saker ;) Imon ska jag till stallet! Wiihoo! Vill inte ha Farah Diba barbacka men om hon går med sadel så visst<3 Åker själv till stallet för Julia slutar typ 10 över 3 och jag kan inte vänta..

Aja kram<3

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag är sjuk, så jag får nt rida:(:(:(:(

2012-01-19 @ 08:38:12
URL: http://gfrkryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0