Fiin kommentar!♥

Fick världens finaste kommentar. Hela kroppen bara lyser av glädje!

Anonym om Oj...:
Hejsan! Jga har bara en fråga ang GFRK. TYcker att det verkar superbra! Men min kompis sa att om man börjar där så lämnar alla en utanför! Är det så eller gre ni alla en chans att vara med och tar emot nya elever bra?
Älskar din blogg! Puss och Kram på dig och Tessa! !♥♥♥♥♥♥

Svar- Synd att du är Anonym! Skriv gärna vem du är om du vil ;) Jag lägger inte upp det om du inte vill :p Asså det finns ju personer som inte är med dom nya och så, dom kasnke käner sig otrygga med sånt?. Men jag kan garantera att jag och mina vänner välkommnar! Med tanke på att jag sköter "den prickiga hästen som alltid bits" så får jag alltid en förfrågan om jag kan hjälpa till. Då pratar jag ofta med ryttaren, frågar saker och ting. Försöker vara almänt trevlig helt enkelt! Det kan ju vara så att din kompis inte blev trevligt bemött och då säger till dig att alla är sånna. Men du ska veta att det inte är sant ;) Jag har ridit här i 6 år och med dom goa vänner jag har är man aldrig själv. Sen vet jag ju inte vem din kompis syftar på eller så men jag lämnar i alla fall ingen utanför. jag frågar i såfall om man vill vara med. men det är ju alltid bra om man vågar gå fram och fråga själv :) Vi bits ju inte ;p Haha! Hoppas du fick svar på din fråga :) puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Neeedååå, vi älskaaaar varandra på Grfk! <3 Bästa stället på jorden! <3 :D

2012-01-17 @ 14:51:47
URL: http://dawn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0