Frågestund!!<3

Nu har jag

bild från google
bild från google

Men nu kör jag på med frågestund! Har längtat  länge nu!<3 Tycker sånt här är super kul :) Jag älskar att svara på frågor! En av andledningar är att jag inte har nån aning om vad ni tänker fråga om ;) Om ni vill så läser jag inte frågorna fören jag ska svara på dom. Då blir det lite roligare. Isåfall så skriv gärna en smilis (:)) först i kommentaren. Då ser jag att den hör till en av frågorna så jag inte tror att den är en kommentar och läser. Jag svarar på alla frågor!!! Frågestunden håller på till 17 februari. Då har ni arton dagar på er ;) Räcker det eller vill ni ha längre tid på er?? Glöm inte att ni får atälla hur många frågor ni vill!! Och vill ni vara Anonyma så är det helt OK!

ommentera om det är nåt ni undrar angående detta :) Kram

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Här får du tonvis med frågor att svara på, sötis:



Kallblod VS Varmblod

Hoppning VS Dressyr

Manege VS Paddock

Tävla VS Träna

Ponny VS Häst

Svart VS Skimmel

Sto VS Vallack/hingst

Sommar VS Vinter

Hööks VS MyOne

Rolf-Göran Bengtsson VS Malin Baryard

Fodra VS Mocka

Sköta VS Rida

2012-02-05 @ 17:03:06
URL: http://dawn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0