Heeeej!

Ska till kära stallet snart ;) Träffa Becca Julia och alla andra UNDERBARA kompisar<3

Måste bara säga att GFRK är en del av mig. En del av mitt liv. Hästarna, Tessa. Och absolut inte minst KOMPISARNA. Ni e ju dom vackraste på jorden! Jag älskar er. Lördagar är nog den bästa dagen på heeeela veckan. Ridning och kompisar. Kan det bli bättre?? Jag älskar er sötisar!♥ i gör mitt liv så bra! Skulle inte vara lika roligt att leva utan er! Ni e dom finaste♥ och glöm aldig bort det! Love ya!

Ska ju till stallet tänkte sköta min prinsessa. Ni vet ju att jag har tjatat om att jag vill ha Tessa osv. Men nu har jag bratat med Munk på allvar och hon sa tt jag i alla fall kommer ha Tessa på hoppningen! Jag ska typ ha Farah Diba på Dressyren och sen får vi se hur det blir med markarbetet. Antingen har jag Tessa eller så har jag Farah Diba :) Så det blir riktigt kul!

Ska se om nån tar med sig en system kamera så kan vi fota lite med hästarna. Då får ni en ny header och inte nån jvla hackad header :@

Imon blire skolan ♥ Jag vet att jag e lite knäpp men seriöst, jag längtar tills imon! :p Längtar till mina älskade vänner och till rutinerna och allt sånt där! Sen ska jag försöka bota min Sms-sjuka en gång för alla. I alla falls tills januari e slut ;) Sen ska jag nog byta så jag messar och ringer gratis till alla som har 3 :D Då kan jag messa med Emilia tills mina tummar blöder ;p

Nu åker jag om en timme så jag måste göra iordning mig.
Om det inte kommer upp nått tidsinställt Dag 1 idag så får ni kommentera som attan så jag fixar det ;) Kram

Kommentarer
Postat av: matilda

love you tooo <3

2012-01-15 @ 17:05:58
Postat av: Rebecca

Love you, finaste Moa-man <3

2012-01-16 @ 14:26:29
URL: http://dawn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0