Hej

Söndag
I söndags hjälpte jag till i stallet. Som vanligt. Jag och Julia skulle leda Yellow och Cindy för att dom var halta och behövde ledas, men Cindy var för halt så hon fick stå kvar i spiltan. Yellow fick gå själv med en privathäst i manegen :) Kommer inte ihåg så mycket mer så ah :p


Tisdag
Lämnade katten hos pappa sen åkte jag till stallet med Maja. Typ 5 minuter efter att vi hade kommit så kom Matilda:) Vi satt i cafeét och åt. Sen vid 2 gick vi ner i stallet och hjälpte Goldie med Yellow. Goldie spolade av hennes sår och Matilda upptäckte en stor knöl på halsen. Goldie tittade på den och kunde notera (haha) att Yellow (troligen) har fått en spark av Sally. Ni kanske kommer ihåg att jag skrev att Sally var mobbad. Den saken har tydligen vänt på sig nu. Sally är en grymt tyken och kaxig häst som har sparkat Yellow.



Imorgon
Jag och Matilda ska städa ur vårt skåp. Ska slänga en massa onödiga saker och fixa lite ordning. Och Matilda ska ta hem sin cykelhjälm som har legat där sen i jag kommer inte ens ihåg när den hamnade där -.-  Vet inte hur länge jag stannar imorgon men ah ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0