Hejsan :)

Sitter här. Jag och min förkylning. Nös precis :) När jag skrev "min" så nös jag :p stannar nog hemma imorgon. Vill inte missa dansen och det är ju bättre att stanna hemme en dag och bli bätte än att fortsåtta resten av veckan och bli sämre och kanske tvingas vara hemme nästa vecka.. Så jag stannar hemme imon. I dag ska jag se om jag kan lägga upp lite nya bilder :)

dagen började sådär. Mammas kompis hade sovit hos mamma och stannat när hon hade gott och det visste inte jag. Så jag skulle hem innan skolan och hämte mina gympa skor och då var det någon som sov där jag jag blev jätte rädd och trodde det typ var en uteliggare. Så jag stängde dörren och ringde mamma och var helt rädd och jätte ledsen. Men hon förklarade och jag bara aha! ;) skit läskigt var det. Jag typ ble jätte rädd. Men när jag blir rädd så typ kvävs jag nästan. Jag kan inte skrika eller nåt jag blir bara jätte skärrad och försöker andas. Så om dert nu hade varit en uteliggare som typ rest sig och bara skrikit åt mig hade jag  nästan inte kunat skrika. Måste typ hosta först och sen kommer världens tjut. Men så var det ju inte nu så ah.

Sen bröt jag ihop.  Blev påhoppad av minnen. Hundratals med minnen. Om hur han inte finns i mitt liv längre och allt bara. Blev jätte ledsen och när jag kom upp till omklädnings rummet så var alla där och bara vad har hänt? och så. Det är ju jätte kul att dom bryr sig och så. Men jag kan verkligen inte prata om det. Det funkar inte jag kan säga en mening sen bryetr jag ihop. Det kanske låter konstigt men alla där ute som har mistb någon vet hur jag menar. Det funkar inte att prata om det. jag måste typ skriva av mig. Jag skickade några få sms till min mobil bästis och hon är ju helt underbar! Fick jätte fina "kommenaterer" och hon skrev massa fint! Tack!<3 love ya

Som ni fattar så har dagen inte varit den bästa (nu nyser jag, nej det gjorde jag inte) men vissa saker har varit roliga. Lägger upp bilder om det sen:D

Kraaaaam.

Kommentarer
Postat av: Julia

Stackare<3

Är oxå förkyld-.-

Vill nt missa ridningen på torsdag!

2012-01-17 @ 21:54:16
URL: http://gfrkryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0