Mammas skor :/

Pga. att jag helst inte ska ha mina gummistövlar så fick jag ta mammas vinterkängor till skolan idag. Inte särskilt snygga och alldeles för stora! Stl. 40!! Men jag hade ragsockor över mina vanliga strumpor och sen var det ludd i skorna. Men ändå. 

Skola var okey! Knäckebröd till mat. Sen gjorde mitt ben grymt ont igen :/   emil hade kastat en isboll rätt i amandas huvud så hon gick ut genom dörren ovh om vi inte hade stoppat henne hade hon ramlat ihop. Hon hade fått den en bit över tinningen. Hon sa at hon var yr så vi tog henne till skolsyster och hon fick en ispåse. Jag kom haltande efter henne.. Hahaha!

Sitter och kollar på Nalle har ett stort blått hus minns att jag verkligen älskade det när jag var liten! Särskilt när nallen luktar i kameran. Jag älskade det!!

Kraaaaam Dana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0