Måndag måndag måndag...

Vaknade och gick upp gick 7 steg sen vek sig mitt sträckta ben. Jag fick ta emot mig motn soffarmstödet. Började halv 9 som vanligt. Fortfarande med mitt sträckta ben -.- Gick till skolan utan att det gjorde ont. Sen vek sig benet ett antal gånger igen under dagen. Sen nu på kvällen (kl typ åtta) kom doktorn och kollade benet. Det visade sig att det DELVIS delvis var pga. mina hunters som jag sträckt mig. Han sa att jag troligen halkat och hunters har alltså inte en bra sula. Spelar ingen roll vad ens föräldrar säger för min doktor säger att dom inte tar emot bra om man tex. halkar. Men om det inte är halt ute så visst ;) Jag får inte vara med på idrotten och jag MÅSTE måste rida lugna hästar. Typ Alf eller nån annan lugn. Men helst Alf. På dansen ska jag bara vara med "slarvigt" får inte använda benet men kan sitta och lära in stegen. På fredag ska vi åka skridskor men jag får sitta på bänken. Kanske tar med min kamera och ska försöka fota om någan halkar Hahahahahahhahaa! Vad taskig jag är:) Riktig skadeglädje. Mmwoohahahaha!

Ursäkta att inläggen var extremt dåliga idag! Imon ska jag försöka blogga bättre!! Looovar

Go'natt<33


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Fy, vad ont! :( ♥ Krya ♥

2012-01-24 @ 16:21:06
URL: http://dawn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0