Markarebete

Hade Honey idag:) En fantastisk häst med ett hjärta av guld!♥ Skulle egnetligen haft Yellow men a mitt ben. Så det blev Honey idag. Ska ha henne nästa vecka på hoppningen med men om Tessa går med så får jag henne ;) Martkarbete idag. Vi red på volterna och jobbade men inåt/utåt ställning. Flytta lite för skänkel och vissa delar av passet gick hon riktigt fint!<3 Sötisen! Nästa vecka ska vi hoppa på böjt spår ;p På volten då.

Kom på att jag glömde skriva om torsdagens pass:

Hade Tessa. Vi hade markarbete/hoppning men det blev mest som en hopplektion. Hon var super mega duktig men ibland gick det lite för fort. Hon fick sitt fina nosludd som jag gjort i slöjden. Men det vr alldeles för långt så det blev ett nackludd istället. Så hade jag bootsen också. Hon var sååååå söt! Det enda som fattas är ett rosa schabrak, sen är min outfit komplett ;) Jaja!

Imon ska jag hjälpa Maja på P&J (pay and jump skriver så  forts.) Hon skulle ha Oliver men han är halt tror jag. Han var det i fredags men inte idag så vi får se vem Maja ska ha :) Kanske Trevor för ingen annan ska ha honom så hon kanske kan ha han =)

Vi höres imon! eller på måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0