Måste skriva av mig

När jag tänker på det som hänt mig. Att jag mist Condor osv. Så hjälper det nästan inte att prata ut. Jag mår bra av att få skriva av mig. Känns mycket bättre. Det kan vara här på bloggen eller messa. Jag vet faktiskt inte varför det är så men det bara känns bättre :) Jaja. Jag kan bara låta fingrarna flöda över tangent bordet och om jag ångrar något är det bara att sudda. det känns riktigt bra. Vanligtvis berättar jag allt för min mamma men sånt här är bara mycket skönare att skriva om.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Visst är det så mycket bättre att skriva?

Man kan liksom låta som någon helt annan, man kan verkligen skriva ner precis vad man tänker. Det är mycket, MYCKET svårare att prata om det öppet <3

2012-01-17 @ 19:54:48
URL: http://dawn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0