Min dag idag :)

Shit vilken rubrik! Är inte så bra på det så mobba mig inte ;)

Kom upp vid 10 och hjälpte Maja. Som vanlig då altså! Hon hade Oliver för det visade sig att han inte var halt i alla fall. Han var väl antagligen bara stel i fredags. Det gick bra för Maja på framridningen. Han var snabb  och glad! På bann fick dom tyvärr 3 stopp. Men ett av dom berodde på att ponnin som var inne på banan med Olli stod för nära och störde Oliver. Den var typ jätte stressad ch gnäggade heeela tiden. Men i övrigt gick det bra ;) Sen satt vi i cafeét. Åt och chilla! Efter det så peppade jag och evelina j. Munken som var där med Quattro!♥  Kerstin var med lite men det är ju ofc. jag och eve som är Thereses och Quattros fanclub :PJag och eve forever! hahahahhahaha! Sen var jag med på US mötet. Jag tog den stora gruppbilden :) Sen satt jag med och fick veta en och annan sak ;) haha!

Imon är det skola :(: seeeeeeegt men kul!<3 Det är nåt allvarligt fel med mig tror jag. Jag är i allmänhet ganska skoltrött (inte bra jag vet -.-) men jag är inte lika skoltrött längre. Jag blir inte lika nere längre. Tänker nog mest på alla kompisar ♥ Sen i allmänhet (roligt ord ^^) är jag ju skoltrött. Haahhah! Börjar halv nio imon!!! GÖTT!♥

Well well. Ska äta nu sen  duscha och lite sånt. Sen ska jag se om det kommer en bra film ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0