Min dag

Började med att jag vaknade halv 9:) Slappa vid TVn duschade åt och gjorde mig iordning. Vid 10 i ett åkte jag och mamma till backaplan. Köpte sporrar (dock inga kulsporrar som min plan var för att dom var slut och skulle typ inte komma in på hur länge som helst så det blev dom nästbästa:D) sporremmarna fick man till. Inga läder remmar som jag ville för det fanns inte heller. Men mamma sa att jag får ha dom här tills det inte går längre och då får vi skaffa nya. Sen åt vi på Burger King (nyttigt jag vet!) och sen åkte vi till nordstan för mamma skulle växla pengar till pund:D Vi gick också in på KapAhl och där hittade jag en sjukt söt ring!<3 Såå himla fin:D Det är verkligen min absoluta favoritring:D Ni får en bild på den nån annan dag;p

Imon börjar mamma 7 -.- så jag får sova tills jag vaknar (haha) och sen åka till stallet senare. Ska höra om jag kanske kan vara med någon  innan och åka till stallet tillsammans. Men det tar vi senare. Ska sköta Tessa<3 Mitt hjärtegull :3 Ofc vara med vänner (älskar er sjukt mycket!) Och sen åker jag hem ganska tidigt tror jag. Sista dagen på lovet vill jag såklart vara i stallet och vara med mina kära kära vänner!<3 Finns inget bättre i hela världen än att vara i stallet med sina närakära och kära<3 

Här kommer min inköpslista till Horse Show:

* Guldboots  (59 :-?)

* Rosa schabrak  (59:-?)

* Rosa huva   (49:-?)

* Rosa lindor  (49:-?)

* Rosa nosludd  (29:-)

* Pulla nosgrimma  (59:-?)

* Vita handskar   ( 49:-?)

Det var det jag kom på nu :) Tror ni att allt detta går på 500:-
Jag fick detta till 343:- men jag är ju inte helt säker på priserna. Jag bara gissade nu:)

Kommentarer
Postat av: Julia

Du tyckte ju dom sporrarna var JÄTTE dåliga!!!

2012-01-08 @ 21:06:54
URL: http://gfrkryttarna.blogg.se/
Postat av: Maja

Guldbootsen kostar 200 kr

2012-01-08 @ 22:29:07
Postat av: Kerstin.

Ett schabrak kostar ju typ 150- 300:- om man vill ha ett billigt!

2012-01-09 @ 14:12:13
URL: http://gfrkryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0