Moa-man ;p

Kom upp till stallet vid 11. Var med på häskunskaps cup. Jag var typ reserv :) Vårt lag, lag Ross^^, kom tvåa!! Jippii<33 Grattis till lag Oliver som vann!!! Julianna, Ellen och Elvira nu var suuuuper duktiga!! Grattiiiss

Sen sköte jag prinsessan och sen fottade vi med våra kära ponnis. Jag gick med Tessi och Julia med Cindy. Kerstin tog kort med Julias kamera. Hoppas dom blev bra ;)! haha!
Sen satt vi i cafeét. Jag, becca, julia, kerstin, maja och moa. Maja gick typ innan oss men vi andra satt kvar i cafeét. Jag masserade Moa :P haha! Sen kollade vi på när hon spelade nått julspel. Sen höll vi på och prata och skratta. Sen kom vi fram till att om jag var en kille och äldre så skulle jag heta Moa-man och bli ihop med Moa. HAHAHAHAHA!! Asså man måste ha vart där för att fatta det roliga annars låter det bara konstigt ;) 

Imon börjar jag halv nio :D Hoppas verkligen att det blir danslärar samtal ;) Känner mig sugen på att prata. länge :)  

Snart ska jag duscha och göra i ordning mig. Ska se om jag kanske ska cchatta med Julia på Hjärntorget... hahaaa!  

Kraaaaaaam Dana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0