Nä nu :´´)

Läste Rebeccas blogg nyss. Asså får ju f*n tårar i ögonen så snäll är hon!♥

Rebecca Du ska veta att du är nog den finaste människan på jorden! Du är för snäll mot allt och alla (efter allt du sagt om mina och andréa så är jag inte säker på att det gäller dom) Du är en perfekt vän och du tar så bra hand om Ross. Du finns alltid där för en! Om man känner sig ledsen så går man till dig. Man kan inte gråta ut hos dig eftersom att du alltid får en att le :D Du är bäst!<33 Jag älskar dig! Du är en vän vär guld (du ska veta at du är värd så mycket mer än bara guld. Om man skulle jämföra guld mot vad du är värd så skulle guld vara damm)  Varje gång jag ser dig så blir jag glad. Det går inte att vara ledsen i din närvaro! det går bara inte. Det är som att nysa med öppna ögon. Puss 

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Dana, du är så... Åh, fantastisk, söt, snäll, underbar! <3 Går inte att beskriva med ord! <3 Kan säga allt du skrivit om mig till dig, förutom att du verkligen är snäll mot allt och ALLA <3 Puss :'* <33

2012-01-13 @ 19:50:00
URL: http://dawn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0