Nästa stopp: skolan

Ja, då var det dags igen. Skolan börjar. Med både roligt och tråkigt. Lovet hade gärna fått vara lite längre, men men. Kommer ändå vara kul att träffa alla kompisar och lixom käna att man ska vakna och ha någonting att göra. Inte bara sitta vid TVn och titta på meningslösa program utan faktiskt göra någonting med dagen. Och skolan har ju inte direkt en dålig inverkan på en ;) Jag menar det skadar ju inte att lära sig saker inför livet :D Fast mina eftermiddagar har ju varit som himmlen<3 stallet stallet stallet och mer stallet. Inte minst att vara med alla goa vänner och sköta Tessa:)

Får gå upp halv 7-.-Imon börjar jag 08.10 eller 08.20 ! Kommer inte ihåg och det var ju inte så smart. Men jag är nog där 10 över för säkerhets skull. Ska ha idrott först på dagen. Men det är ju typ roligast bara för att vi har världens grymmaste lärare! Maja heter hon och är typ hur snäll som helst.

Sen ska jag hem och äta och packa. Jag ska ju bo hos pappa resten av veckan då min kära moder åker till London med jobbet. Men innan jag åker ska jag titta på VD<3 (Vampire Diares <3) och äta något. Sen måste jag hem till min kisse ^^

Ha en skön kväll alla finisar!

Tessa<3

-ska jag verkligen se ut såhär?- haha! Hon ser ju helt frågande ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0