Nikina :/

Red Nikina idag då. Red en björne-träning. Gick sådär, det var första gången jag red Nikina och jag såg fram emot det:) Jag visste att hon var kaxig och "stoig" men inte att var så kaxig och "stoig" Så det gick inte så bra. Men jag tar tillbaka det dumma jag ssa om Nkina ióch kom på efter att jag hade ridit att hon bara är 6 år. så ah. Men nästa gång ska jag förmodligen (förhoppningsvis) ha Tessa. Vi ska ha hoppningn och Therese ska byta ut Farah Diba och Mon Amie mot två knatte-ponnisar. Så jag får i alla fall inte Nikina.
Sen satt vi i cafeét och chilla och tro mig har inte skrattat så mycket på läääänge!!

Som i kanske visste så kollar jag oftast mina kompisars bloggar innan jag bloggar själv och det ser ju bara för roligt ut! Alla, exakt alla  har skrivit om idag. Ser jätte kul ut! Det börjar så här på Nästan allas bloggar "Idag red jag *** och vi hade mararbete" Eller liknande :p * står för hästens namn då ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0