Nu är vi här...

Dag 1: Bild på min bästis
Dag 2: Det roligaste som finns
Dag 3: En ovana
Dag 4: En vana
Dag 5: Bild på min högsta önskan
Dag 6: Jag är beroende av...
Dag 7: Det värsta som hänt mig
Dag 8: Min fobi
Dag 9: Jag kan inte leva utan (ej hästrelaterat)
Dag 10: Det äckligaste vi får i bamba
Dag 11: Min roligaste mobil-kompis
Dag 12: Mitt favorit TV program + bild
Dag 13: Min favorit film + bild
Dag 14: Det roligaste att baka + bild
Dag 1516: Mina 3 favorit bilder (ej hästrelaterat)*
Dag 1615: Det senaste klockslaget jag har ätit middag på*
Dag 17: En hemlighet
Dag 18: Min åsikt om ridspön

Så här ser det ut nu!
Tänkte kanske ha en frågestund. Vad tycker ni?

*dessa inläggen byter plats


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0