Skolan ;)

Var på min fina skola med mina FINA VÄNNER♥ började med biologi -.- sen matte :D sen afrika-.- sen svenska .. sen engelska.. sen spanska :D En trevlig dag :) Åt köttbullar. helt ok. Är så sjukt kul: när folk stpr vid potatisen så "inspikterar" dom sina potatisar innan dom hamnar på tallriken. Jag gör givetvis också så och hittar man minsta hål så åker potatisen ret ner i byttan igen ;) hahaha! Efter skolan gick jag hem och träffade min fiina mamma igen :) vi fikade goa saker honn köpt i London sen åkte jag till pappa igen=) Ska snart äta pottis soppa:) har drat på mig en förkylning :( är typ jätte täpt och kan typ inte andas på natten-.- Och jag glömde min nässpray hos mamma... ååå omg! jaja får väll sova med tuen kuddari sängen så mitt huvud kommer upp... haha!!

Blir ju super glad när jag får så fina kommentarer! Känns jätte trevligt och man lyser upp<3 Tack till dig anonym!

En fråga: Vill ni att jag ska lägga upp inlägg direkt när jag sätter mig vid dstorn eller ska jag kolla runt på bloggar först??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0