Skolan, slappa, zenit :)<33

Som rubriken lyder så såg min dag ut ungefär såhär:D En detalj bara. Fick ett sms från Emilia (ofc<3) och hon frågade om vi hade jympa nu på morgonen. Det har vi ju så jag ringde (då mina pengar var slut ofc<3) på mammas telefon. Jag frågade hurså och hon bara sa rätt ut "vi ska ha er" Jag fattar ingenting och bara va? Och då förklarar hon att Maja (mina jympa lärare) hade pratat med Tiam och Emilia (Timilia<3 hahaha!) och tillsammans hade de 3 kommit överräns om att Timilia skulle hålla danslektion för oss tjejer i 5-6 a-b. Lite jobbigt att vi måste vara med femmorna men aja ;) Denna tisdagen blev tyvärr struken från schemat för femmorna skulle på teater och då skulle dom missa och så. Men nästa tisdag ska Timilia ha danslektion för oss. Kuuuul!!<33 Men liiite pinsamt. Vi som går i dans kommer typ bara ooooookey. Och Jag looovar att dom kommer bara "Dana kan visa stegen"  då kanske jag dör lite ! haha!<3 Om ni undrar vad Timila betyder (det gör ni säkert inte :p) Så är det mitt bland namn för Tiam och Emilia Tiam och emilia Timilia. HAHA!<333 fattar ni?? Roligt är ordet! haha.

Glöm inte att fråga på frågestunden. Ni kan fråga precis vad ni vill!! Det är bara att fråga på :)

Kommentarer
Postat av: Nora

Asså glöm inte att lägga upp häst bilden xD!

Kramis från (s)noris!

2012-01-31 @ 22:32:29
Postat av: Evelina

Sv; tack :D roligt att du tycker det! :)

Kraaam<3

2012-02-01 @ 08:02:33
URL: http://lovemyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0